tisdag 2 mars 2010

Är våren påväg?

Godmorgon kan jag tyvärr inte skriva idag då jag varit vaken sen åtta!
Vaknade första gången vid sju men orkade inte kliva upp då utan somnade om :)

Idag skiner solen ute och det känns som att våren är på gång igen, kanske inte blir lurad denna gång?
I förrgår trodde man ju att våren var påväg men igår var det sjukt kallt :S
Och mitt i allt det kalla så skulle vi fixa bakljusen på min bil utomhus :S
Jag höll på att frysa ihjäl! Men nu är det lagat i alla fall och det är väl huvudsaken!
Innan vi donade med bilen igår var jag nere i stan och tränade och handlade :)
Sjukt skönt att träna och det blir troligtvis träning både imorgon och på torsdag också!
UNDERBART!

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra!
Det enda är att jag ska ringa 4 samtal! Det är ett måste så allt blir redigt!
Annars händer det inte så mycket, om det inte blir jobb då med andra ord :)
Det vet man ju aldrig!

Kram kram

1 kommentar:

Frida sa...

Jag hoppas att det är våren som knackar på dörren, är ju underbart med solsken!