måndag 29 mars 2010

Snart ett jobbpass!

Har precis dammsugit lägenheten (äntligen)! Så imorgon tar jag resten då jag snart ska iväg på ett jobb- pass mellan 18.00- 21.30! Lite lagom så här i början på veckan ^^,
Fick maten serverad idag med. Blev äggröra och bacon för min del och Mathias åt bara pommes ;P
Det blev kanongott och mätt som attan blev jag också!
Har tyvärr inte skrivit någon veckans matlista ännu!
Men det kommer nog ikväll eller imorgon! Så tror inte att jag glömt det vad ni än gör ;P

Förresten min schema rad börjar på Torsdag :D Jag är sååååå lycklig över det!
Nu ska jag pussa på min sambo innan jag ska till jobbet!
Kram kram

3 kommentarer:

Agnes sa...

Vad roligt, ska bli spännande att se bild sen! Hoppas du är nöjd över vinsten :) Ha det så bra på jobbet! Kram!

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Å tusen tack! Jag hoppas snart jag kan berätta vad det gäller ;)

Ana sa...

Hejsan! :)

Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment

(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren)

Kram