fredag 12 mars 2010

God morgon!

Hade räknat med en sovmorgon idag, men icke! Jag vaknade vid åtta av att ryggen värkte :/
Hm! Det var lika bra att kliva upp då. Nu känner jag mig piggare och ryggen gör inte så ont längre!
Ska snart slänga mig in i duschen och skölja av mig jobbet då jag inte orkade det igår ;P

Ja, gårdagen bestod av jobb mellan 9.30- 21.30 och det var inte så jätte- jobbigt. Det gick ganska fort.
Om man har att göra hela tiden så går tiden kanon fort :)
Igår ringde också min pappa och undrade om vi skulle luncha idag :) Har inte umgåtts med pappa på jättelänge så varför inte. Men pengar har jag inga ;P Höhö! Eller 30 kronor max.

Så snart ska jag ringa till honom och bestämma en tid som vi ska träffas på! Ska bli trevligt.
Ikväll bär det också iväg på ljusparty! Får prata med svärmor när vi ska åka :) Kanske runt femtiden kan jag tänka mig!

Så min lediga dag är uppbokad :) Och det känns så otroligt härligt!
Nu ska jag kika runt lite och sedan hoppa in i duschen!
Ha en bra dag!
Kram kram

Inga kommentarer: