tisdag 30 mars 2010

Ikea besök?

Idag tog jag mig en liten sovmorgon! Kändes skönt men vaknade av ett sms! :/
Men nu är jag uppe och Ozzy har fått mat!
Igår jobbade jag mellan 18.00- 21.30 men behövdes inte där :S
Men jag satt kvar där den timmen jag inte behövdes för att snacka lite skit!
När jag kom hem så satte jag och Mathias oss och tittade på dödligt vapen 2 sen ropade sängen på mig!

Idag vaknade jag runt halv tio och har suttit här och glott! Men ska snart ta tag i städningen då jag dammsög igår så ska jag torka golvet idag :) Och så får jag diska upp det sista som jag inte diskade igår!
Senare idag vet jag inte vad som händer! Kanske gå en runda eller hitta på något annat? Är i alla fall sugen på att åka in till Ikea och handla ;P hihi..
Får se vad som händer och sker!

Nu ska jag ta tag i städningen!
Vad händer hos er idag?
Kram kram


1 kommentar:

Jennie sa...

oh jag vill också till ikea ! :O