måndag 29 mars 2010

Fruktansvärt glad! :D

Nu har jag varit och handlat! Fick med mig 5 matkassar hem under 800kr! Bra tycker jag ;)
Så nu har vi lite mer mat än vad vi hade innan :)
Hade tänkt göra gormé frukost till Mathias och mig idag men han sover fortfarande?! Så vet inte om vi ska äta någon frukost ;P

Pratade förut med min mamma och troligtvis ska vi åka in till Kalmar till sommaren och titta på Grease! :D
UNDERBART! Ska beställa biljetter i helgen då hon vet vilken dag som kanske passar bäst så ska vi prata med våra resp. om de vill hänga med också!

När jag lagt på luren så ringer min chef och undrar om jag är intresserad av en 50 % tjänst fram till sommaren PÅ SCHEMA! Klart som fan jag är intresserad! Det blir ju några dagar i veckan och på SCHEMA! Fatta så jävla underbart! Då kan man planera lite mer än vad man kan göra nu liksom!
Och sen får jag vara med och komma med nya förslag och vara medverkande på mötena på jobbet med!
Vilken underbar dag! Tjänsten börjar till helgen med så jag är så himla glad! :)

Nu ska jag ringa min mamma och berätta! :D
Kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

guud va roligt emma!!
vem är de för?