lördag 13 mars 2010

Lite uppdatering!

Min uppdatering har ju inte varit den bästa i veckan, men det kan man inte räkna med när man jobbat så mycket som jag denna vecka!
idag var det underbart att vakna till strålande sol och klarblå himmel :) Väntar på att Mathias ska kliva upp så vi kan ta Ozzy på en solig runda :) hihi!

Igår var jag ledig men hade ändå fullt upp.
Vid 11 befann jag mig nere hos min far! Han ville bjuda på lunch och prata lite. Då jag och pappa kanske inte har den bästa relationen så redde vi ut en del saker igår. Och det kändes jätteskönt och jag hoppas han tar in det jag sa igår!
Lunchen åts på en kinesisk restaurang i Nybro. Jätte gott var det :) Och det var år och dar sen pappa och jag gjorde något tillsammans så det kändes bra. Efter lunchen åkte vi hem till pappa för att ta en kaffe och då kom min bror och pappas fru också. Jag stannade till lite efter två så var hemma runt halv tre tiden :)
När jag kom hem så satte jag mig i soffan en stund sen umgicks jag med Mathias en stund innan svärmor ringde och sa att vi snart skulle bege oss.

Vid lite innan 18.00 befann vi oss i Lindås hos Jennie på ljusparty :) Riktigt fint hade de hemma hos sig! Hemtrevligt :)
Svärmor tog fram sina ljus och det droppade in folk, och vi hade det riktigt trevligt tycker jag. De flesta åkte nog hem runt 20.00- 21.00 medan jag och svärmor åkte runt 23.00 ;P
Så blir det när man har trevligt, tiden går fort och massa bebismys hann jag med :)
Så nu är man riktigt bebis sugen ^^,

Tack så mycket för en jätte jätte trevlig kväll och god fika! :)

Jag pratade precis med Mathias om färg och så i trappen. Han tycker inte vi ska ha två olika färger utan en färg men inte cappuccino för den tycker inte han om ;P hehe.
Vi får se vad vi kommer överens om :)

Nu ska jag kolla på solsidan på datorn och alla serier jag missade i veckan då jag jobbade! :)
Vadå tv beroende?!

Kram kram

1 kommentar:

Jennie sa...

Tack själv för att du kom , det var så himla trevligt . Veeerkligen . Och att ni stannade så länge var också trevligt , en lite tjatterstund för mig är aldrig fel ! ;) Jag träffar ju inte så mycket folk här , haha ;D så jag uppskattar mycket besök , haha ! Tack så hemskt mycket för en trevlig kväll , hoppas vi syns snart igen , jag pratade med Andreas och tyckte vi kunde komma hem till er och hälsa på en gång! :) Hans pappa bor ju inte så långt från er ,Östra skedebäckshult !