tisdag 23 mars 2010

Underbar dag!

För det första vill jag skriva till mig och Mathias:

Grattis på våran 3-års dag! 
Underbara 3 år och fler underbara år ska det bli :)

Idag händer det inte så mycket, tyvärr är pengarna slut och lönen kommer på fredag så kan tyvärr inte hitta på något idag. Får se om vi bara åker iväg en runda och umgås, frågade om vi kunde låna någon 100- lapp men icke : / Mamma är jag redan skyldig allt för mycket så vill inte låna mer av henne! Vi får helt enkelt ta dagen som den kommer :)
Mer roligt som har hänt? Jag har haft skyhögt besöks rekord :) Älskar! <3
Jag har också kollat hur mycket skatt jag får tillbaka, trodde verkligen att jag skulle bli återbetalnings- skyldig men icke! Jag får tillbaka pengar och inte lite heller ;)
Detta har verkligen gjort min dag och det kommer jag leva på ett tag! Tänk att det finns lite ljus i detta eviga mörker vi lever i :) Synd att pengarna inte kommer än, men jag ska i alla fall betala tillbaka till mamma och sen lägga undan till en ny bil! :) Har gjort en lista i vilken ordning jag ska handla saker nu ;P
Till hösten måste jag ha sparat ihop pengar till en bättre bil på typ 30 000 ;P och då ska jag med köpa grindar till bilen så Ozzy sitter säkrare! 
Så jag hoppas verkligen att Mathias kan få ett arbete så jag kan spara mina pengar! <3 

Nog pratat om pengar!
Nu ska jag läsa mina favorit bloggar och sedan hoppas jag på att Mathias ska vakna snart <3
Vad händer hos er idag?
Har ni kollat eran skatt? Nöjd eller inte? :)

Kram kram

2 kommentarer:

Agnes sa...

GRATTIS PÅ 3-ÅRSDAGEN! Hoppas ni får en riktigt myspysig dag tillsammans :) Kram

sara sa...

hejhej, kolla gärna in på våran bloppis där det just nu säljs billiga tröjor m.m!:)