tisdag 2 mars 2010

Besöks rekord!

Jag har besöks rekord!
Jag har i skrivande stund haft 37 besökare idag?!
Fan va underbart!
Bara fortsätt att läsa men en sak är ni dåliga på.
Ni ställer ju inga frågor som jag så sjukt gärna vill svara på söndag!
Kom igen, kommentera eller mejla några frågor så jag har något att göra!

Just nu sitter jag och tittar på Cougar town!
Så jävla bra alltså!De är så spralliga och gör bort sig så man får en rolig stund.
Idag har vi donat med bilen, så nu fungerar min stereo redigt, men vill fortfarande ha radio :/
Idag har vi med haft Micke, Alven och Emelie på middag :)
Raggmunkar och bacon blev det och alla blev mätta och belåtna! :)
Härligt!
Trodde att mina gardiner skulle komma idag, men NEJ! ;P
Förhoppningsvis kommer de imorgon så jag kan sätta upp dem så det blir fint :)

Nu ska jag fortsätta titta på tv innan sängen kallar!
Disken tar jag imorgon :P


Kram kram

2 kommentarer:

Agnes sa...

Inte så lätt att hitta på frågor till någon man inte känner (eller så kanske det är det?) men jag kan väl göra ett försök:)

Hur länge har Mathias och du varit tillsammans?

Kram Agnes

Jenny sa...

Ja, Afrika har jag alltid velat åka till. :) Men inte som på semester utan jobba där nere som volontär, men det blir nog inte av =/

Jag skulle vilja åka till Domikanska Republiken, har alltid velat åka dit. Vet inte riktigt varför jag fastnat på just det, eftersom jag inte vet något om just det resmålet :) hehe!