fredag 19 mars 2010

Blogger problem?!

Nyss när jag var inne på min bloggs instrumentpanel så hade jag 2 kommentarer nu ingen?! Hur hänger det ihop? Vart tog mina obesvarade kommentarer vägen? :S

Ni kanske undrar varför jag är hemma nu. Skulle jobbat 7-15 men har ont i magen och OM jag har smittan så vill jag inte sprida den vidare. OM jag inte spytt tills ikväll så kan jag ju jobba imon eller så, eller?
Igår var det verkligen kalabalik på jobbet! Vi var 3 inne i byggnaden ändå fick man springa fram och tillbaka på larm hit och dit : /
Usch tycker så synd om de sjuka! Så just därför jobbar jag inte idag för man vill ju inte smitta de friska :S

Idag är det en vecka kvar till begravningen : / Vill inte men ändå vill jag! Skulle egentligen handlat med Mamma idag men om jag inte har spytt efter 10 kanske man kan göra det? Eller? Får se vad mamma säger.
Känns dumt kanske att säga nej till jobb och sen kunna gå på stan. Men har jag gjort fel? Hellre att vara på säkra sidan, tycker jag.

Funderar i alla fall på om jag ska tvätta idag för mår ju inte JÄTTEDÅLIGT just nu och kläder har jag inga rena!
Vi får se vad som händer och sker under dagen!

Vad händer hos er idag? Har jag gjort fel och stannat hemma?
Kram kram


3 kommentarer:

Jennie sa...

javisst . Ni är välkomna iaf :)

Nej du gjorde inget fel i att stanna hemma !

Hihi , ja , det är mycket att tänka på kring min lilla gosse :)

Jennie sa...

En annan dag kan vi dela middag ;) Du är ju duktig på att laga mat har jag förstått , :) Jag har ju inte den talangen riktigt .. ;)

ajax sa...

nopp du gjorde inte fel, är ju a och o för oss inom vården att absolut inte smitta dom äldre då alla vet att dom har ett svagare immunförsvar :)