onsdag 3 mars 2010

Träning idag! :)

Hej hallå!
Idag har jag inte orkat göra så mycket, har gjort det viktigaste och det är att Ozzy har fått sig sin morgon runda! 
Ska snart ta tag i diskhögen innan jag åker ner till stan då jag ska träna! 
Ska bli så skönt att träna idag med :) Hoppas på att det blir spinning imorgon med!
Beror på Cärlin om hon kan eller inte!

Idag blir det nog att träna själv känns det som, men det får bli som det blir! Har mer inspiration om man är fler, men en gång gör det inget! :) 

När jag kommer hem hoppas jag på att mitt paket som jag väntar på har kommit så jag kan dona med det!
Sen måste jag sätta upp en tvätt tid också innan tvätt tunnan blir för full!
Annars händer det väl inte mer än att jag ska laga mat senare då det blir ost soppa :) Mmm!
Receptet läggs upp här senare!
Har fått en fråga som ska svaras på söndag! Hon skrev att det är svårt att fråga något när man inte känner mig men det är det som är meningen, att ni ska fråga frågor för att lära känna mig och för att jag ska kunna förbättra min blogg :) Så fler frågor tack! :)

Kram kram

1 kommentar:

matilda sa...

ah tack för tipset ! =) Vi bor i sthlm, ni då?