söndag 7 mars 2010

Svar på frågorna!

Ja, lite dåligt med frågor var det allt, men får hoppas på att det blir bättre till nästa gång?

Agnes frågade:
  • Hur länge har du och Mathias varit tillsammans? 
Svar: Vi har snart varit tillsammans i 3 underbara men svåra år. 
Vi firar 3 år den 23 Mars, men kan nog inte fira det tyvärr : /
Men huvudsaken är väl att man fortfarande älskar varandra? :)

Jenny frågade: 
  • Hur träffades du och Mathias?
Svar: Kortfattat så träffades jag och Mathias genom en gemensam kompis som gav honom mitt nummer, detta hände på en söndag då vi pratade i telefon i 3 timmar och ca 40 minuter har jag för mig att det var! Efter det hade vi telefon kontakt en vecka och bestämde att jag skulle komma hem till honom på fredagen på fest, och det gjorde jag och på det sättet blev vi tillsammans. Jag stannade hela helgen hos honom och ville inte åka hem : /
Men vi träffades typ hela tiden i alla fall :)
  • Varför föll du för just honom?
 Svar:  Åh, ingen svår fråga! Hans ögon och hans värmande famn ;)
När jag fick en kram när jag kom till honom den fredagen så kände jag trygghet och värme!
Och varje gång jag tittade och tittar in i hans ögon så känns det som man smälter!
Sen har han sexig röv med ;P hihi!

Svärmor frågade:
  • Hej! Du har inte funderat på att utbilda dig till frisör? Jag är nöjd! Och det är inte vem som helst som får sätta en sax i håret på mig! 
Svar: Hej svärmor! Jag har faktiskt funderat på det när jag var yngre, men tror inte att jag skulle klara av ett sådant arbete! Tänk om någon med jätte äckligt hår kommer in och sätter sig i stolen framför dig och du måste ta i det?! :S Uscha!
Men det hade nog varit ett roligt jobb :)


1 kommentar:

Agnes sa...

Sexig röv ;) Haha, det är ju ett måste!