torsdag 18 mars 2010

Jobb 13.00- 21.30

Det har blivit mycket jobb nu den senaste tiden så matlistan som jag lägger ut här stämmer inte alls ^^,
Men kommer fortsätta med matlistan så får vi se vilka dagar jag lagar den maten som står där ^^,

Idag hade jag räknat med en sovmorgon men vaknade vid fem och gick på toa och kände mig pigg! Jag la mig i sängen och somnade om. Men vaknade igen 7.10 då jobbet ringde och undrade om jag kunde jobba mellan 8-11 och sen 13- 21.30
Jag sa att jag inte hade någon lust att jobba de timmarna på dagen (jag vet att jag aldrig skulle säga nej).
Men jag har sovit dåligt i 3 nätter och sen igår var jag som ett spöke på jobbet.
Så jag sa att "Nej jag kommer klockan 13"

Hoppas inte de blev sura nu för det orkar jag inte med!
Jag somnade i alla fall om och vaknade vid 10 tiden! Skönt att sova länge för en gångs skull! Men imon ska jag kliva upp som vanligt mellan 7.30- 8.30 :)
Innan vi klev upp idag så hann vi med lite mys! Älskar att ligga under samma täcke <3
Men det händer inte så ofta då Mathias är så himla varm av sig, eller jag är varm och då blir han varm :P
Aja! Nu måste jag byta om och åka till jobbet!
Hörs nog ikväll när jag kommer hem!

Vad händer hos er idag?
Kram kram


2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

TACK snälla för dina rara ord hos mig! Värmer verkligen o speciellt stunder o dag då blogglusten inte ärv vad det borde vara :)

Kram

Jennie sa...

Fy så hemskt , endel dagar är skitdryga . Men det kommer nog bra dagar också snart ! ;) Ni är bjudna på min 20-årsfest ! Det är väl skoj ! ;) har du sett det på facebook ?

kram