lördag 6 mars 2010

Lyckad fest!

Äntligen orkar jag sätta mig vid datorn, eller datorn har jag suttit vid men har inte haft någon blogg lust över huvudtaget!
Igår hade vi jätte trevligt och mycket folk kom det :) Så det var lite blandat med folk hela tiden, men lite för mycket dricka blev det, men det blir det väl alltid för lilla Emma?!
Vi dansade, sjöng och hade allmänt skitkul! Visst att det var mest killar, men det skiter jag i ;P
Jag sjöng "cry- baby" låtar och dansade som en vild katt!  Har nog inte haft så roligt på år och dar ^^,
Men i slutet blev det alldeles för mycket så jag och Mathias hann med ett snabb bråk med som jag inte ens minns :S Inte bra det där!
Vid 4- tiden låg vi nog i sängen och jag var sjukt trött då jag gått upp vid åtta dagen innan så 20 timmar hade jag varit vaken och höll på att somna stående :S

Tyvärr tog jag inga kort under kvällen, är skit dålig på sånt!
Nu har jag i alla fall tagit bort alla ölburkar som nu står i kassar på balkongen, tänkte faktiskt panta för en gångs skull :) hehe.
Nu är det bara disken kvar, och torka golvet i köket för det är lite kladdigt där efter ölen : /
Men det får jag ta tag i imorgon för det orkar jag inte nu faktiskt!

Idag blev vi väckta vid elva rycket av skrötis och Hampe! Så sen dess har vi varit vakna så blir nog en lugn och tidig kväll för oss idag! ;D
Men fan va fint väder det har varit idag! Jag har haft balkong dörren öppen och suttit och lapat sol :)
Underbart!

Ne, nu ska jag kika runt och lägga in nya bilder på Ozzys hemsida! kika gärna in där, tryck på Ozzys huvud i högerkanten här--->
Ha det bra!

kram kram


Inga kommentarer: