fredag 5 mars 2010

God morgon,

eller god vet jag inte om den var/är. Fick ett hemskt besked när jag vaknade!
Jag hoppas verkligen på att du inte led och att du har det bra där du är! :)
Det kommer vara tufft ett tag men jag hoppas att det blir bättre!
Men man var lite inställd på det men man är ändå ledsen!

Nyss var jag nere och la in en maskin tvätt i tvättmaskinen! :) Lika bra att få det gjort innan det blir för mycket tvätt som det brukar bli! :S
Så blir max 4 maskiner kan jag tänka mig! Men ska byta sängkläder med om jag orkar.
Och sen måste jag ta tag i köket IGEN. Varför blir alltid köket så himla stökigt?

Har nog inte mer att skriva just nu, men ikväll ska här festas!
Kommer ni?! :D

Vill bara skriva med att jag började med detta inlägg vid halv tio :S
Har tagit över två timmar att skriva detta! Sjukt!

Kram kram


Inga kommentarer: