lördag 13 mars 2010

Snart läggdags!

Snart är det dags för sängen!
Har precis kollat på melodifestivalen, vann rätt låt i år?
Jag tycker nog det faktiskt för hon har en annorlunda och bra röst :)
Så jag önskar henne lycka till i Eurovision!

Annars idag har jag inte gjort alls mycket!
Varit lite ledsen till och från då tankarna flyger runt i huvudet på mig!
Men jag hoppas att det blir bättre när man sagt adjö till dig!

Imorgon blir det jobb igen, mellan 7.00- 14.00 :) Äntligen en dags- tur då jag bara haft kvällar i veckan annars för då kan jag titta på GG och ha myskväll med Mathias!
Om det nu blir så ;P

Förresten har jag beställt min vinst idag. Det blev två vägg- texter men tänker inte berätta vilka fören de är på plats på väggarna men det kan ta ca 1 månad innan det blir så för ska måla om och renovera lite :) ÄNTLIGEN!
Måste bestämma färg och prata med hyresvärden också för Mathias tyckte vi ska isolera trappen när vi ändå håller på då det låter rätt mycket ner till lägenheten under när man går i trappen så får se vad han säger och vad han vill kosta på oss ;) Hoppas han vill kosta på rätt mycket! hihi!
För idéer har jag gott om i huvudet, bara det att Mathias har inte samma smak, Skit också!

Nu fastnade jag i en film så ska kika lite på den innan sängdags!
Ha en trevlig kväll så hörs vi imon efter jobbet.
kram kram


2 kommentarer:

Jennie sa...

Javisst! ;) Det hade varit skoj minsann ! :)

Diana sa...

Tack för din fina grattishälsning! Nu har jag lagt ut hela förlossningsberättelsen, blev ett dramatiskt avslut på förlossningen, men nu är hon här vår älskade prinsessa! ♥ Kram Diana