måndag 8 mars 2010

Väckt! :/

God morgon på er!
Idag vaknade jag var kiss- nödigt så in i bomben ;P
När jag kom in i sovrummet igen säger Mathias att det ringde, jobbet NATURLIGTVIS!
Så jag ringde upp fort som satan så det blir jobb idag mellan 12- 21.30 och imorgon mellan 14- 21.30
Så tänkte att jag ska ta och göra soppan innan jag börjar så jag kan äta lite, lite tidigt kanske men vad ska man göra?
Sen måste jag ta med något till jobbet, har lite nerfryst men får se. Om soppan är god så åker den med ;P hihi!

Inatt har jag faktiskt sovit kanon gott :) Ingenting med andningen, men nu när man vaknat känner man lite men inte jätte mycket :)
Nehe, om man ska ta och väcka Ozzy och ge honom mat och sedan skriva några tidsinställda blogg- inlägg så det inte blir tråkigt här på bloggen? :)

Kram kram


2 kommentarer:

matilda sa...

vad jobbar du med? =)

Marina sa...

nej jag ska till alsterbro....
varför börjar du så tidigt?