tisdag 23 mars 2010

Veckans matlista!

Denna vecka har jag helt glömt bort veckans matlista då jag varit sjuk :/
Och eftersom det är Onsdag imorgon och jag inte ska laga mat då så blir det bara på torsdag det blir matlista så jag hoppar över det den här veckan :)
Men kan skriva hur min vecka sett ut och kommer se ut:

Måndag: Halvsjuk, äter spagetti och köttfärssås
Tisdag: Firar 3 år med älsklingen, äter på restaurang
Onsdag: Jobb 14- 21.30 så blir nog rester sen måndagen
Torsdag: Något som ligger i den tomma frysen (knapert nu inför löningen).
Fredag: Äter nog bara något lätt då jag ska på begravning och så blir det fika därefter. (ledig)
Lördag: Kanske på fest :)
Söndag: Ta det lugnt!

Får se om det blir mer jobb denna veckan :) Hoppas på någon mer dag i alla fall!
Nu ska jag snart dra mig mot sängen :)
Kram kram


2 kommentarer:

j'licious sa...

tjutju!
checka bloggen sweety's; JLlicious.blogg.se

(och missa inte vårat tjej-erbjudande)

Jennie sa...

wow , ja det var ju lite plus i kassan ju ! :) Det är ju bra att det finns , jag tycker det är skoj och recensera med ju ! :)
Jag har inte begärt betalning ännu , men är uppe över 700 :)

Kram