onsdag 10 mars 2010

Liten snabb uppdatering!

Tänkte skriva en snabb uppdatering så ni vet vad jag håller på med och varför jag inte skriver så ofta här.

Måndag: Promenad, Jobb 12- 21.30
Tisdag: Promenad, Jobb: 14- 21.30
Onsdag: Promenad, Träning och Jobb 16-22
Torsdag: Jobb 12- 21.30
Fredag: Ljusparty 18.00 (inget jobb än så länge).
Lördag: ???
Söndag: ???

Detta är vad jag sysslat med dessa dagar och det börjar kännas i både huvud och kropp.
Men så är det :)
Dessa 3 dagar har varit underbara men ändå jobbiga.
I måndags vaknade jag vid 7.30 utav att de ringde och frågade om jag kunde jobba. Vi hann gå en runda i solen och laga mat innan jobbet, men inte mer än så :/
I tisdags gick vi med en promenad och Ozzy älskar det :) Han har vår känslor våran hund!
Idag hann jag lite mer än promenad. Jag unnade mig en träning, skulle tränat med Carro men hon fick tydligen förhinder :/ Tråkigt! Funderar på om man ska träna på fredag med (om det inte blir jobb).
Handlade lite idag med, så nu har vi smör och doningar så vi klarar oss ett litet tag till.
Jag tänkte efter förut och det är bara 16 dagar kvar till löning ;P Inte så jätte lång tid men när pengarna är slut nu så är det lite kris :S hihi.

Beställde ett paket till Ozzy idag!
Har funderat på hans slickande på hans privata ställe och har fått lite tips om att det kan vara förhudskatarr.
Om någon missuppfattar så är Ozzy våran hund :P
Så jag har beställt hem ett "förhudskatarr- paket" så jag hoppas att det kommer på fredag så Mathias får hålla i hans huvud medan jag donar!
För jag tror att vår bebis har bekymmer med detta så då får man fixa så han blir bättre.
Funderar på om jag ska låna ett par handskar från jobbet så jag slipper ta med händerna ;P hihi!
Kan vara en rolig grej för jag tror inte att Ozzy accepterar att man grejar på hans privata ställe!

Nu tänkte jag gå och lägga mig så jag får lite sömn i mig och så jag kan gå upp i rimlig tid så jag hinner göra något imorgon innan jobbet!
Men som jag såg idag så var det massa folk så jag fattar inte varför jag ska komma vid 12 redan :S
Men sagt är sagt!

Hoppas ni har förståelse för den dåliga uppdateringen!
Kram kram


1 kommentar:

Heidi sa...

Det är förskottsbetalning eller postförskott som gäller!