onsdag 24 mars 2010

Jobb alldeles snart!

Snart ska jag bege mig till jobbet! ska bara runt tempo och handla en dricka med :)
Har precis ätit lite, det blev kött och pulvermos :P
Vad ska man göra när kylskåpet och frysen nästan är tomma? :S
Men det funkade detta med. Så jag har en köttbit och lite pulvermos med mig till jobbet med :)

Nu ska jag fixa lite innan jag beger mig så får vi se om jag orkar uppdatera när jag kommer hem :)
Har skrivit en lapp här hemma vad det är som behövs göras här!
Dammet bara flyger här hemma :S Inte bra!
Får se om någon har lust att göra arbetet åt mig ;) hihi!

Ha en underbart trevlig kväll!
Kram kram



2 kommentarer:

Annika sa...

Potatismos som är så himla gott!

Jennie sa...

Usch , fy det är aldrig roligt när pengarna tryter, jag vet hur det är ibland när man får vända på varenda krona . :( Hoppas Mattias fixar sig ett jobb eller sådär snart så ni kan dela lite på kostnaderna ..

Ja ganska lika , kämpa på så får du nog snart en liten slant till . Hojta till så lägger jag omdömen på dina ! :)