onsdag 17 mars 2010

God morgon!

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart väcka min lillasyster :) Tänkte bara kika in här så ni vet att jag lever ^^,
Igår kom jag hem vid halv elva nästan då jag tankade och hämtade Mathias innan hemfärden. Han ominstallerade sin dator (äntligen) så nu fungerar den också som den ska :)

Jag kom nog inte i säng fören närmare halv tolv och somnade nog inte före tolv och sen ringer klockan för sista gången vid 05.00! Ändå var jag rätt pigg, kanske för att jag vet att det var sista gången idag?
Men jag får se det så att jag hjälper ju mamma, hon som alltid hjälper mig <3

Idag när jag vaknade och kom ut genom ytterdörren så ser jag SNÖÖÖ(?!) Vart i helsike tog solen vägen? Jag som har planerat in en solig vårpromenad idag?! Hur ska jag kunna ta en solig vårpromenad i detta väder. Man får helt enkelt hoppas att under dagen så tittar solen fram igen :)

Idag när jag kommer hem runt 07.30 så ropar sängen på mig efter utgång med Ozzy och frukost till honom.
Så sover jag nog till 10- 11 tiden då jag ska jobba mellan 12.30- 16.00 idag :) Ett lagom pass efter dessa dagar! Så ni vet att jag kanske inte uppdaterar innan jag åker till jobbet ;P

Imorgon hoppas jag på sooooovmorgon! Härligt!
Men som alla andra gånger man vill göra någonting så kommer jobbet ringa :) Men det är bara bita i det sura äpplet^^,

Igår hann jag föresten inte titta på Cougar town så idag blir det avsnitt 2,3 och gårdagens program 4 :)
Härligt!
Nu ska jag slappa här framför datorn en kvart innan jag väcker min syster yster!
Ha en trevlig morgon!
Kram kram

1 kommentar:

Jennie sa...

Phu för och stiga upp fem på morgonen !