måndag 8 mars 2010

Middag nu?!

Nu har vi precis ätit soppan :) hehe. Väldigt god blev den! Tyckte både Mathias och jag!
Receptet kommer in senare :) Ska försöka hinna skriva ett inlägg med receptet i nu :)

Snart ska jag bege mig till jobbet, får se hur trött jag är när jag kommer hem, men sen kväll igår- tidig morgon idag lär ju bara bli j*vligt trött ikväll!
Jag kom också fram till att jag missar "familjen annorlunda" idag och imorgon missar jag "dating in the dark" och cougar town : /
Men det är väl som på fyran att man kan kolla på det på datorn eller?! HOPPAS!
Men tv:n ska ju inte styra livet, man måste jobba och få ihop pengar :) thihi!

Ha det bra så hörs vi nog ikväll!
Kram kram
(Det kommer tidsinställda inlägg under dagen)


1 kommentar:

designtopia sa...

men vilken söt hund :) vad är det för ras?