lördag 20 mars 2010

Dålig uppdatering idag!

Idag har jag jobbat mellan 7-10 och ska snart åka tillbaka till jobbet för ett kvällspass!
Har också fått reda på att jag ska jobba söndag (7-16) och måndag (11.45-15.00) också :)
Räknade lite på vad jag kommer tjäna och få ut i lön nästa månad och det blir rätt bra faktiskt så kanske har råd att inhandla mig en grind till bilen?! :D

Idag när jag kom hem från jobbet så åt jag frukost, gjorde äggmackor till en man idag och blev sjukt sugen på det själv så två äggmackor blev det till frukost/lunch! ;)
Mathias skulle fixa något som jag kunde ha med mig till jobbet som jag ska äta vid 18.30 ca men han är inte hemma så då ska jag ringa honom nu när jag snart ska köra till jobbet och fråga om man får det levererat till jobbet då det inte är något gjort!
Om han har lovat så har han!

Det var väl allt jag hade att skriva om idag! Är i alla fall sjukt glad att jag vunnit en tävling till :)
Min fjärde vunna tävling! ;D

Vad har ni för er ikväll?
Kram kram

Inga kommentarer: