tisdag 30 mars 2010

Hemkommen för andra gången idag!

Det blev en tripp till Ikea idag, men jag kom hem tomhänt! Javisst, Emma var duktig och tänkte "behöver jag det här?"
Jag tog en vagn för jag ville handla men däri låg bara en stekspade så jag sket i att köpa den också :)
Sen åkte vi till blomsterlandet och där hittade jag en orkidé för 99 kr men jag köpte inte den heller utan tänkte att om jag ska köpa en så blir det nästa månad! :)
Är jag inte duktig så säg?

Jag åkte vid halv två tiden och kom hem vid halv sex tiden :) Så lite skitsnack han man med också! Och skönt med en hel ledig dag också där man kunde göra något skoj!
Nu för en stund sedan kom jag och Mathias hem från en handlings runda då vi handlade lite mys grejer då vi har bestämt oss för att mysa framför en film nu vid 21.00 :)
Har ni speciella mysdagar med er respektive? :)

Nu ska jag kolla på filmen den heter The haunting in Connecticut! 
Ha en bra kväll!
kram kram


2 kommentarer:

Jennie sa...

Ja det ska jag göra. Inte speciella dagar vi har myskväll , det blir oftast så . :) hihi .. Film och god mat , :)

Åh , jag har ju blivit tipsad om den filmen , den ska ju vara läskig har jag hört - Skriv om den på ciao, så jag kan läsa :) wiiii! :) Jag har gjort en ny rec på ciao , kika in på den . Oprhan ! :)

kramar !

Jennie sa...

Kika gärna in och ge betyg på tradera recensionen också :) och de andra också för den delen ! :D Har jag missat ngn hos dig ?