måndag 22 mars 2010

Första måndagslistan!

Förra veckan skrev jag ju att jag inte skulle fortsätta med "veckans frågor" då det inte blev så många som jag hoppats på!
Nu ska jag försöka peppa mig själv genom att skriva måndags- listor!

Idag, måndag, är jag glad för att:  
  • Jag mår mycket bättre idag efter gårdagens sjukdom
  • Har hunnit skura toaletten för att inte sprida smittan vidare
  • Har varit ute och gått i det vackra vårvädret och sett hur snön smälter allt mer från dag till dag :)
  • Mathias har något på G, kanske snart har pengar så man kan unna sig saker och betala ALLA räkningar för en gångs skull? 
  • Ska hämta ett paket idag som jag väntat på i 3- 4 veckor
  • Vann en tävling hos Agnes i förra veckan! :D <3
  • Att jag har världens underbaraste älskling och vovve :)
Ja det är väl det här jag är glad över idag! :D 
Om ni också vill bli utmanade och skriva måndags- listor så tycker jag att ni ska gå in hos Jennyn!

Kram kram


4 kommentarer:

Jennie sa...

Vad har han på G då ? :) nyfiken nyfiken !

Mikaela sa...

Nej här snöar det inte. Det snöade dock lite i helgen. Och eftersom det fortfarande är så kallt här så ligger snön fortfarande kvar, men den är påväg bort sakta men säkert! :)

Annika sa...

Gud va roligt att du vann hos Agnes!

Ps: Supertack för din kommentar! Är så himla kul när man ser att någon tagit sig tid att läsa det man skrivit!

jenny sa...

Härligt att du är med och peppas! Kramar Jenny