onsdag 17 mars 2010

Jobb ännu längre än väntat!

Usch va slut jag är i kropp och huvud nu!
De ringde till mig vid 6.50 idag och undra om jag kunde börja jobba vid 7.00- 16.00 istället! Ja sa jag och titta på klockan och sa att jag kommer ju inte hinna till 7.00 då min systers buss går 10 över och så måste jag hinna hem också! :S
Så vid halv åtta va jag på jobbet och när jag kom innanför dörrarna fick jag reda på att maginfluensan härjade!
Usch och fy säger jag bara!

Dagen har både gått fort och smärtfritt. Igår kväll hade jag ont i hälsenan men inte idag.
Lite trött i huvud då jag inte kom i säng fören 12 tiden igår kväll och gick upp vid fem idag :/
Jag var ganska trött så imorgon blir det sovmorgon då jobbet kallar klockan 13- 21.30 :)
Fredag hoppas jag kanske på ledighet men tänker inte säga nej om de ringer!
Mamma och jag pratade om om vi ska ner och hitta något jag kan ha på mig på begravningen.
Usch, en vecka kvar nästan! :S
VILL INTE!

Ikväll blir det en tidig kväll känner jag, ska titta klart på cougar town avsnitt nu tänkte jag och sedan vid nio tror jag att sängen kallar ;P
Hoppas Mathias tar promenaden med Ozzy där!
Nu ska jag läsa bloggar och så har jag hittat några tävlingar jag måste vara med i ;)

Kram kram


1 kommentar:

Marina sa...

nej usch! de hoppas jag att du slipper! inge kul alls!