torsdag 4 mars 2010

God morgon!

Idag är jag verkligen uppe med tuppen, 06.00! Det ni!
Men det är ju för att man ska hinna äta frukost och doningar.
Jag minns inte om jag skulle börja vid 7 eller 7.30 så jag åker till jobbet så jag är där till 7 :) hehe.
Så idag blir det ingen uppdatering fören ikväll :)
Men så länge kan ni ju komma på lite frågor till mig :) Tjat tjat tjat!

Förresten eftersom alla tjatar om att jag ska skaffa facebook så gick jag in där. Jag kommer INTE använda den speciellt mycket för fattar ingenting :S Men nu har jag en i alla fall! :) Nöjda?

Kram kram


2 kommentarer:

Josefine Skapar sa...

Tack för din medverkat i min tävling!
Vinnaren i bloggdesigns tävlingen är klar. Det va Rebecka som vann utlottningen.
Det är ny tävling denna månad och du är välkommen att tävla om en ny bloggdesign!

Josefine Skapar sa...

SV: Tack så mycket för gratulationerna!

Just nu har jag en tävling på min blogg!
Man kan vinna en ny valfri bloggdesign till sin blogg.