fredag 19 mars 2010

Jobb! :)

Eftersom jag mår bra och inte fick magsjukan så ska jag jobba lite ikväll mellan ca 18.00- 21.00!
Imorgon blir det också jobb, mellan 7-10 och sen mellan 14- 21.30 :) Tänk på att man får helgtillägg och det blir fina pengar! ;P

Det är rätt skönt att det är kaos på jobbet så man får mycket jobb! Trodde verkligen att jag skulle bli kanonsjuk men FALSKT ALARM! :D

Idag har jag tagit det lugnt och har faktiskt tvättat :) Duktiga jag! Så nu har jag lite mer kläder att välja mellan.
Det hinner ju inte torka till ikväll men får ta några andra kläder och ha ombyte på jobbet tror jag eller ska jag ha de kläder jag har på mig och slänga de i tvätten direkt när jag kommer hem och gå in i duschen :)
Jag måste i alla fall vara färdig duschad och hemma till halv tio då SOLSIDAN är! :D
Aja, ni kanske inte är intresserade av hur jag ska göra så jag inte ska få magsjukan med mig hem :P

Jag längtar så till nästa helg då jag får pengar, men längtar ändå inte då jag ska på begravning! Hoppas Mathias går med på och att vi kan fixa och ha råd att åka på Jennies 20- års fest :)
Nu ska jag inte babbla här mer.
Jag ska ta hand om hemmet och dona lite innan jobbet kallar.
Vad har ni för er ikväll?
Kram kram

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Ja, fast enligt Aftonbladet så kommer värmen i helgen så man kan ju hålla tummarna :) Känns dock långt ifrån nu eftersom det snöar här.

Agnes sa...

Kika in på min blogg :) Sen kan du maila mig (agneslauedberg@hotmail.com) din hemadress så kommer snart din vinst. STORT GRATTIS och hoppas ni får en riktigt mysig fredag!
Kram Agnes