söndag 7 mars 2010

Underbar morgon!

Härlig morgon! 
Att vakna till underbart solsken och klarblå himmel är väl det bästa som finns? :)
Inatt har jag sovit väldigt dåligt, andnöd hit och andnöd dit : /
Vet inte varför det har blivit så igen? Förkylning kanske?

Idag händer det inte så mycket vad jag vet, funderar på att ta med mig Mathias på en promenad i det soliga vädret när han vaknar! : ) Annars blir det lugn idag vad jag vet nu, vet aldrig om de ringer om jobb! 

Glömde skriva igår att jag lekte frisör här hemma ^^, Min svärmor kom över och ville att jag(?!) skulle klippa hennes hår, toppa det lite och så.
Jag har ALDRIG klippt någon annan än mig själv och Ozzy, men jag sa att hon inte fick bli arg ifall det gick åt pipsvängen! 

Men hon är nöjd och jag tyckte med att det blev bra :) 
Känns skit bra att det blev bra, vad hade man annars gjort?! :S 

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan! 
Men ha en underbart solig och fin morgon :)
Kram kram 


2 kommentarer:

Marina sa...

annars hade du fått skicka henne till frissan;)

Gabbies sa...

Hej! Hos mig kan du tävla om en snygg retroklocka: http://gabbies.myshowroom.se/tavling-vinn-retro-plastic-klocka/ Rösta gärna på mig i veckans blogg här också: http://itisme.blogg.se/2010/march/finalisterna.html
Tack på förhand!

Ha en toppenhelg!