onsdag 24 mars 2010

Inte utsövd :/

God morgon!
Idag vaknade jag vid nio, men är inte utsövd för fem öre :S
Men det får man väl ta!
Magverken är nästan borta! Kan det vara magverk inför fredag? :/
Jag tror faktiskt det... Just nu känner jag att fredagen kommer vara ett helvetes dag! Usch och fy!

Idag vankas det ju jobb mellan 14- 21.30, jag har ingen aning om vad jag ska ha med att äta känner ingen hunger eller är sugen på något :S Får se vad det blir! Något enkelt i alla fall då min mage inte är som den ska efter sjukdomen!
Det blir förresten jobb imorgon med mellan 7-14 :) Ett lagom pass innan en ledig fredag!
Just nu har jag inte mer att skriva!
Vad händer hos er idag? :)
Kram kram

2 kommentarer:

jenny sa...

Kan mycket väl vara därför du har madvärk. :( Jag minns själv när jag skulle på begravning, hade jätte ont i magen och kräktes för att man var nervös och inte ville.

Är det någon nära som gått bort? :( Beklagar iallafall!

Annika sa...

Jobbigt att inte vara utvilad!