tisdag 16 mars 2010

Hej och hå!

Gick och la mig en stund i alla fall för tröttheten kom fortare än jag trott : / Men det var tur det då jobbet ringde klockan 10 och undra om jag kan jobba idag mellan 14- 22. Klart jag kan :D
Blir jobb imorgon också mellan 12.30 - 16.00 då jag ska ha ledsagning verkade det som :) Var ett tag sedan nu, får se med vem det blir :)

Ikväll när jag kommer hem lär jag vara dö trött, får se om jag kollar på Cougar town eller om jag laddar ner det avsnittet för som sagt, jag ska ju upp klockan 05.00 imorgon med SEN blir det "sovmorgon" till 7.30 ca om dagarna igen :)
Imorgon när jag kommer hem så lär jag gå och sova mellan 7.30 då jag kommer hem till 11 eller nåt beroende på hur trött jag är ;P
Mathias får väcka mig när han vaknar så får vi se om jag vill sova mer. För måste ju vara pigg på jobbet!

Som ni sett så har jag tagit bort veckans blogg, och ska nog ta väck dagens frågor också och börja med Måndags- listor som jag sett hos ett antal :)
Men veckans matlista kommer vara kvar, men när det blir så här långa jobb pass så orkar man inte laga mat ;P
Igår blev det inte köttfärssås och spagetti då Mathias gjorde sin berömda röra med makaroner, och massa annat gott i :)

Nu ska jag dona lite innan jobbet :)
kram kram


1 kommentar:

simone sa...

Vad sköönt med lagom långa dagar :)