tisdag 16 mars 2010

God morgon!

Eller för mig är det inte morgon i alla fall. Gick upp vid 05.00 och var ute hos mamma vid halv sex ungefär.
Har hjälpt min syster idag också!
Idag åt vi frukost i tv- rummet och det uppskattades :)
Sen när vi gick ut för att vänta på bussen så ställer sig Ozzy och pissar på mig :S JA!
Jag kan ju inte bli arg heller men pinsamt var det.
Visst att han stod och luktade lite sen träffade han väl fel!
Tur att man ska tvätta idag så man slipper de byxorna med piss på ;P höhö!

Idag är jag faktiskt inte ens trött längre. När jag kom till mamma så var jag skit trött men nu, Icke!
Så funderar på att försöka hålla mig vaken hela dagen. Eller ta en eftermiddags vila sen :)
Som sagt så har jag tänkt tvätta idag, men vet inte om det är ledigt! Får helt enkelt se vad som händer och sker.
Verkar inte heller bli något jobb så vad händer idag?!

Kram kram


1 kommentar:

simone sa...

Hej hej emma, hur är det med dig? :D