onsdag 3 mars 2010

God kväll!

God kväll! 
Idag har jag tränat, bara en halvtimme men det ger det också :)
När jag kom hem från träningen så tog jag med mig familjen ut på promenad! Gud så härligt det var i solskenet och Ozzy lyssnade kanonbra på oss och det gjorde att promenaden blev ännu bättre! 

Om det är soligt imorgon när jag kommer hem från jobbet så ska vi ta oss en runda då också!
Som sagt så blir det jobb imorgon mellan 7- 16! :)
Och vid 9 kommer min lillasyster som ska "praoa" med mig på jobbet :) Så det ska bli kanon kul!

Hoppas bara att inget otäckt händer så hon får vara med om det! Men det händer väl inte så ofta?

Idag skulle vi ju ätit Ostsoppa, men eftersom det fanns rester i kylskåpet så tar vi soppan imorgon istället så ni får ha tålamod tills imorgon då receptet kommer ut! 

Nu ikväll har jag suttit och kollat på tv, försökt hänga upp mina gardiner men tar det imorgon istället då jag måste dra fram stryk brädan och stryka gardinerna en snabbis ;P
Såg inte speciellt bra ut när det var fullt med skrynklor.
Men det kunde man ju räknat ut med arslet!
Nu har min älskling gjort popcorn till mig så då ska jag vända mina ögon mot efterlyst så hörs vi imorgon!
Får se om jag bloggar på morgonen annars skriver jag efter jobbet!

Kram kram

Inga kommentarer: