lördag 6 mars 2010

Melodifestivalen!

Varför ska alltid fel låt vinna? Nu var det bara andra chansen men de kom inte vidare och det gjorde mig riktigt irriterad!
Crusified Barbara (stavning?) tyckte jag skulle gått vidare, för de va fan bra!
Men men, det blir ju alltid så varje år! Får se nästa vecka vilken låt svenska folket vill skicka iväg.

Vilken vill ni skicka iväg till Eurovision song contest?

Jag är så sjukt trött så jag ska nog snart krypa till kojs! Måste bara få med mig Mathias så vi kan bädda sängen då jag inte orkade igår ;P
Dåligt av mig, jag vet! Men orken kan inte finnas till allt!
Imorgon kommer veckans matlista ut :) Märker vi vad vi ska äta för mumsigt denna vecka! ;P

Ni får ursäkta förra veckans matlista då en tragisk händelse hände så jag hade inte orken att laga mat onsdag, torsdag och fredag :/
Men ost- soppan ska vi nog ha någon dag denna vecka istället! :)
Så receptet på den kommer, lugna!

Nu fastnade jag i filmen "world trade centre" Så får se hur länge jag orkar titta på den!
Men vi hörs imorgon!
Kram och God natt!


Inga kommentarer: