tisdag 1 september 2009

Barnvakt och morgondagens planering..

Godkväll!
Min kväll blev inte som planerad men den blev bra iallafall!
Jag hade tänkt städa lite och plugga men blev istället barnvakt åt min lillasyster. Vi spelade monopol och självklart vann jag :D Men hon hade chans en gång men sedan arbetade jag upp mig. Sedan var vi ute och gick med Ozzy en runda med och då fick Hanna hålla i kopplet för det gillar hon :)

Mathias ringde också och sa att hon med huset varit och hälsat på och frågat om vi vill komma ner och kolla på huset invändigt :D Självklart. Så imorgon har vi mycket att göra. Vi ska besikta bilen, hämta en bil som vi köpt och kolla på huset :D Wunderfull! Och hoppas på att bilen går igenom så är det ännu bättre :D O juste jag ska ju tvätta imorgon också :P Fullt upp så på ett sätt hoppas jag på att de inte ringer för jobb imorgon, men om de gör det så får man planera om sin dag ^^, Jag har inte jobbat sen i lördags och det känns lite surt så hoppas på en dag snart. Älskar verkligen att jobba där uppe!

Undra om man ska gå ut med Ozzy och sedan krypa till sängs? :)
God natt!

1 kommentar:

Sofie sa...

Men gud va Kul =) Ska ni flytta dit nu ? Kramar