tisdag 15 september 2009

suveränt god mat!

Mmm, god middag! Den blev lite sen, men god var den! Det blev kålpudding, brunsås, potatis, lingon och inlagd gurka :D
Jag förstår inte varför man inte kan laga mat till bara två personer och inte 10 :S Det blir alltid hur mycket mat över som helst. Men visst det är bra när man jobbar för då har man matlåda och sånt :) Men det slår aldrig fel!

Och vet ni, jag har faktiskt skickat in ett arbete till, eller hur är jag duktig? Så nu tänkte jag faktiskt börja lite smått på mitt femte arbete av åtta. Så snart är jag färdig med den här kursen och det känns väääldigt bra! Och jag tror faktiskt att det har gått väldigt bra för mig också :) Den 2 Oktober slutar den här kursen och då börjar nästa, och om jag inte minns fel så är det två kurser i en då!

Jag sa ju igår eller om det var innan idag att vi skulle till hyresvärden och prata, han var inte hemma när vi var där och nu så orkar jag inte när man är sååå himla mätt! Så får gå dit imorgon och prata med honom innan det är försent. Imorgon förresten då kommer nog mamsen hit en runda för att gå långpromenad med Ozzy och prata massa skit :) Det ska bli skoj!

Ne, nu ska jag kolla igenom böckerna en runda, sen ska jag bara slappa :) Skönt!
Kram kram

Inga kommentarer: