fredag 4 september 2009

Efterlängtad fredag

Hej,
Nu är det fredag och en efterlängtad sådan. Idag är det fint väder så ska snart bege mig ut på en långrunda med Ozzy. Idag har vi grejat lite till med bilen, bytt säten och lite så nu är den så fin så :) Eller visst, fin kommer den aldrig bli, men bättre ^^, Det enda vi ska göra nu är att byta inne taket, men får se när det blir..

Idag har jag tänkt plugga färdigt så jag slipper det under helgen men får se vad jag hinner för måste fixa iordning lite här hemma också innan vi ska iväg vid fyra tiden. För då ska vi grilla och prata om huset vi kanske ska hyra :D Så förhoppningsvis blir det inflyttningsparty snart ;D Då kommer ni va?

Men visst, det kommer ju inte se jättefint ut direkt när man flyttar dit för nu har vi ju en tvåa och det är fyra rum och kök där nere så det är lite mer rum att möblera :S Men det löser sig med tiden!

Snart har jag varit ledig en vecka och det känns verkligen skit:/ Men hoppas att dom ringer snart.

Ne, långrunda var det ja!
Kram

Inga kommentarer: