torsdag 24 september 2009

Ett arbete avklarat ;D

Japps, nu är ett av tre arbeten inlämnade och klara :) Så jäklans skönt! Har bara lite kvar på det 2:dra också men det tar jag imorgon eller i helgen. Som ni kanske vet så slutar denna kursen på fredag, fan va tiden går fort tänk om ett år ungefär då är jag färdig utbildad :D Och om jag gasar på så kan jag vara färdig tidigare! Det låter inte dumt.

Mathias har kommit hem nu också, fast han har gått över till sina föräldrar för att greja med deras hus, han är så händig min lille prins ;D Hoppas att han är det om/när vi skaffar hus också..
Innan var Mathias med grannen inne i Kalmar för att hämta släp och dona för i helgen (vet inte vilken dag) så flyttar dem. Både tråkigt och roligt för om man ser det så så umgicks vi mer och hade roligare när vi bodde långt ifrån varandra så då får man hoppas att det blir så nu med :) Och det som är ännu roligare är att förhoppningsvis kan vi få den lägenheten nu (när hyresvärden bestämmer sig)..

Ne, nu ska jag greja lite och sen vid 20.00 blir det IDOL för min del, missade ju gårdagens eftersom jag jobbade men vet iallafall att Antonia(?) Nybro- tjejen gick vidare och det är väl det som räknas? ;D HEJJA NYBRO!

Kram kram

Inga kommentarer: