söndag 27 september 2009

Idioter!

Ingen uppdatering igår, tyvärr!
Gårdagen var både upp och ned.
Började med att jobba då jag fick ett tråkigt besked, efter det åkte jag hem och både jag och Mathias var väldigt ledsna.
Jag åkte hem till mamma för att få lite tröst och sedan åkte vi ned till pappa.
MEN då fick vi reda på att det bara va bullshit alltihop, att det inte var sant.
Då hade jag tagit ledigt idag i onödan och vem f*n ljuger om en sådan sak?
Idioter säger jag bara!

Idag ska vi försöka komma iväg till Högsby och jag ska ta med mig datorn och sätta mig för att plugga (om det nu blir så).
Nu sitter jag och äter lite frukost och det sitter fint eftersom igår kunde man inte få i sig många matbitar :/

Kram kram

4 kommentarer:

jenny sa...

Det går en massa ryckten hela tiden. Tråkigt, men så är det. Ett av ryckterna var att det var min mattias som var med och låg i lkpg?!
Man ska fan inte säga något om man inte är 100% säker.

Har hört samma ryckte som du/er. Men man får nog ta det med en nypa salt tills det är ett faktum.

Anonym sa...

Usch det lät inget vidare!!!
var var det som hände.?? Människor ljuger över mycket nu för tiden :S
puss

Sofie sa...

1 November den Ligger nog här nånstans om inte micke har den ska kika efter den

Anonym sa...

Jag ska på begravning i Nybro för en utav mina gamla brukare som jag hade hand om i Nybro... Han dog för ett par veckor sen.. :(
Åh då förstår jag om du säger idioter!! Fy fan!! Är väl ingenting man ljuger om!!! :( Men hur är det med honom då?? tror dom att han kommer repa sig eller??