onsdag 23 september 2009

Usch, så otäckt!

Hej,
Idag vaknade jag vid 8 men gick inte upp fören halv 9. Jag la mig och höll om Mathias tills han vaknade :) Trevligt uppvaknande, men sms:et Mathias fick var inte så jätteroligt. 4 st personer hade voltat med en bil, och innan man fick reda på vilka det var så började man tänka på vilka det kunde vara. Jag sms:ade min bror för att vara säker på att han inte var med och det var han inte, men han visste vilka det var, och det vet vi också nu. Hoppas verkligen på att de klarar sig. Två av dem mår bra, men de andra två mår sämre. Den ena ligger inne på kalmar sjukhus och den andra ligger på Linköpings sjukhus, Nersövd! Hoppas att de klarar sig!

Idag är det tvättdag för mig, och jag funderar på om jag ska byta sängkläder också? Vi får se om jag orkar för måste iallafall bli klar med arbetet idag, så plugga med dig nu Emma!
Fick veta igår att jag inte får lön fören på måndag så nu är det knapert. Vi har ingen mjukmat kvar till Ozzy så idag fick han sitt torrfoder blandat med sitt pulver och sås sen gårdagens mat :P Det finns inte så mycket annat man kan blanda i :S Vi får se om vi kan skrapa ihop till en burk mat till honom!

Ne, nu ska jag läsa mina favoritbloggar och sedan sätta mig och plugga!
Kram kram


1 kommentar:

emelie Nordmark sa...

näe inte helt kul det som hänt ! hoppas dom klarar sig iaf !