torsdag 24 september 2009

Tvätten avklarad!

Mathias är iväg och jag har precis gjort klar tvätten. Har inte börjat plugga än, ja jag vet fy mig! Men tänkte faktiskt börja med det snart.
Har gått en långrunda också och det är ju bra :) Följde med Mathias bror när han skulle hämta sin dotter på dagis. Så jag, Mathias, Ozzy och Markus klampade på ner till flygsfors :)

Undra när man får reda på om vi ska få lägenheten eller inte :S Det är ett evigt väntande. Jag har iallafall tänkt tjäna ihop pengar så man kan byta ut lite möbler (som ser för j*vliga ut).
Och vet ni vad jag kom på förut, jag har ingen sockerkaksform !? Det är katastrof! Men såg nu i Ö&B bladet att det fanns för 40 kr! Kanon! Så om det fortfarande gäller nästa vecka så ska jag köpa mig en eller två sådana! :D

Ne, om man ska plocka fram böckerna och dyka in i plugget nu så slipper jag det i helgen?
En liten stund iallafall!
Kram kram

Inga kommentarer: