tisdag 22 september 2009

Dagens Fundering

Skulle ni vilja designa ert egna hem? Och att någon byggfirma sen får bygga det åt er?

Det skulle jag vilja. Tänk vad stolt man hade varit över att visa upp sitt hem som man designat själv. Det är en dröm för mig för just nu ser det rätt mörkt ut med den tanken men någon kan ärva mig några miljoner eller så kan jag vinna någon miljon så kan jag designa det till mig och Mathias :)

Ett måste i huset är:

- Stor walk in closet

- Bastu och relaxavdelning

- Stor tomt med pool och stor altan

- Stort öppet kök (så man slipper trängas).

- minst två toaletter!

- 4-5 sovrum då jag vill ha 3 barn och sedan måste man ha ett extra rum till gäster.

Helst ska ju huset ligga vid vattnet så man har en egen brygga och då ska jag ha ett "flytande" lusthus på bryggan så man kan sitta och mysa och kolla på solnedgången :)
Mathias vill ha en timmer stuga, men jag är mer inne på det "gammaldagsa" utseendet på ett trähus som t. ex.


Tror ni att det kommer bli fint? ;D

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jättefint Emma och det är väl tur man har drömma, det är dom man får leva på hihi

Marina sa...

haha! de kommer bli uuuuuur tjusigt:D