tisdag 29 september 2009

Uppdatering!

Har inte haft lust med en uppdatering nu på länge. Har inte orkat eller haft tid.
Igår var vi som sagt i Högsby, först fick Ozzy sitta i bilen då Mathias moster har en hund som inte går ihop med hanhundar, eller om det var hundar över huvudtaget. Men visst Ozzy har börjat bli tjurig på hanhundar också så det var bara bra att de inte träffades!
När vi sedan sagt hej så åkte Mathias med Johan för att arbeta medan jag åkte till Carlssons för att shoppa massa onödigt skit.
Jag köpte 3- pack stumpor till Mathias, saftsil till mig, 140 nålar & 100 sorters trådar för 10 kr styck (kanske bara är skit men måste laga mathias byxor!), en svampbok, bajspåsar och sedan fick jag ett läderkoppel till Ozzy av Mathias moster eftersom jag hjälpte hans kusin att flytta :) Tackar säger vi för det!

Som sagt när jag varit på Carlssons så hjälpte jag Mathias kusin att flytta eftersom hon ska vara ute ur lägenheten som imorgon onsdag! Det tog ett par timmar men sedan var lägenheten nästan tömd och då åkte vi till Mathias moster för att äta lite pizza :) Mmm! Efter det åkte vi hemåt så var hemma runt 21.30 igår kväll.

Idag på morgonen vaknade vi vid 7.30 klarvakna men klev inte upp fören 8.00 :) Men det är så himlans skönt att vara uppe i tid! När vi mornat till oss lite och morgondonat så åkte vi till staden för att handla mat, byta batteri i min internetdosa så jag kunde betala räkningarna och lite annat pyssel och när vi var utanför ö&b så kom vi på att vi var hungriga och där stod det en försäljare som sålde skiiiitgoda baguetter (så blev ingen soppa till lunch idag).

Efter staden så har jag bara suttit och slappat och nu försökte jag börja plugga men det tog stopp direkt :/ Usch vad sånt är tråkigt, jag MÅSTE bli klar till på fredag! Förresten, jag har inte fått något csn bidrag än? :S Lite lustigt när jag hade räknat med det, men förhoppningsvis så kommer det den 31 kanske?

Ne, om jag ska försöka bli klar med halva arbetet så jag känner mig någorlunda duktig? Måste ringa mamma med för att få receptet på maten tills imon ;P

Kram kram

Inga kommentarer: