torsdag 17 september 2009

Vilat och pysslat!

Nu har jag vilat en stund.
Blev så himla trött förut så nu har jag tagit igen mig.. Jag har också rensat bland alla tidningar. Jag har typ 50 st gamla tidningar från Veckorevyn, Glamour, hund tidningar m.m. och nu håller jag på att klippa ut det som jag skulle vilja spara ur tidningarna och klistra in allt i ett block :) Så har man lite sminktips, träningstips, hårtips m.m. i en och samma "bok".

Nu tänkte jag göra maten, men som vanligt är mjölken slut :/ Så då kan jag inte göra det jag tänkte göra. Sen hade jag tänkt baka choklad muffins också, men då behöver man mjölk med, Skit med! Så det får väl vänta tills imon då vi får lite pengar!

Ne, om man ska ta och försöka komma på en annan maträtt som man har allt hemma till!
Kram kram

Inga kommentarer: