torsdag 24 september 2009

Jobb 7-12

Tjenixen alla läsare!
Eller ni ligger nog och sover än?
Hade jag med velat men jobba det måste man och definitivt när man bara har en inkomst (min).
Idag blir det då jobb mellan 7-12 och sedan ska jag rååååååå plugga och vika in tvätten i garderoberna! Sedan imorgon blir det sovmorgon för mig (allafall vad jag vet nu), men de kan ju lika gärna ringa imorgon på morgonen och fråga om jag vill jobba så ta inte ut sovmorgonen i förväg ;P

Har ätit lite yoggi och honungsmelon till frukost idag :) Men nu är "frukost- ingredienserna" slut i kylskåpet. Fan att man inte får pengar imorgon!

Jag har hittat så många fina saker, och nu om det nu blir så att vi ska flytta då ska jag fan förnya mig lite, men det går nog inte på en månad utan 3. Sedan måste jag köpa julpynt för förra året blev det inte mycket eftersom vi inte hade pengar för att köpa julpynt då så iår måste jag köpa!
Vi har två stora bokhyllor på ena väggen nu (hela sidan i vardagsrummet täcker dem), men dom ska fan bort när/om vi flyttar för de mörklägger rummet så så jag tänkte köpa någon hylla som man kan hänga på väggen, men visst om jag tar väck dem så har vi mindre förvaring. Men ju mindre förvaring- desto mindre skit skaffar man sig ;P



1 kommentar:

Marina sa...

nej men de är bara tillfälligt. hon hoppas komma igång snart igen sa hon, men att jag kunde försöka hitta någon annan för säkerhetsskull...