lördag 19 september 2009

Grillat, Mmmm!

Nu är vi hemkomna ifrån grillningen. Det var hos han vi hade en aning om att det var. Han har inte haft mobil innan så då är det svårt att veta vem det är :P Det var rätt trevligt, 5 barn, 5 hundar (varav två tikar och tre hanar), 6 "vuxna". Jag skriver vuxna inom citattecken eftersom någon betedde sig lite omoget, men säger inga namn! Ozzy och den ena hanhunden rök ihop som attan! Jag tror att de "tävlade" om den ena tiken eftersom den andra hanhunden stod hos henne när Ozzy sprang fram för att säga ifrån och då rök den andra hunden på Ozzy som attan! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen men det gick bra och ingen blev skadad, bara några barn som blev lite rädda, tyvärr :/ Kim och Maria var där också och det var första gången jag pratade med Maria men hon verkar hur trevlig som helst så vi pratade om att ta en grillning hemma hos dom någon gång, eller någon annan mat :) Det kan bli skoj!

Nu ligger Mathias på soffan och sover, Ozzy på golvet och jag sitter här, inte ett dugg trött :S Vet inte vad man ska hitta på! Kanske ska lägga sig och läsa lite? Har lånat en bok av min syster, eller hon ville att jag skulle låna den för den var så bra. Det är bara det att boken är ifrån polluxklubben och är kanske inte min smak av bok längre. Men jag läser den för att vara snäll mot henne så hon blir glad! :)

Imorgon ska vi bort till hyresvärden och prata med honom, ja jag vet att jag sagt det många gånger men imorgon smäller det! Sedan måste jag plugga så jag får ett arbete till färdigt! Men sedan kan man ju hoppas på jobb med!

Ne, nu ska jag slappa en stund!
kram kram

Inga kommentarer: