söndag 13 september 2009

Överraskning!

Hej,
Nu är jag hemkommen ifrån jobbet och nyäten.
När jag var på jobbet så bad jag Mathias fixa en överraskning till mig. Han visste inte vad han skulle göra men jag gav mig inte.
Förut när jag kom hem så luktade det såååå gott, Våfflor.. Mmmm! Så han stod och gjorde våfflor till mig, han är så gullig min lille älskling! Och det var super gott också så nu lär jag sova gott sen :)

Idag hann jag inte med någon springrunda så imorgon funderar jag på att både springa och gå en långrunda, men vi får se. Eftersom jag fick reda på en och en halv timme innan jag skulle jobba att jag skulle jobba så var det svårt att hinna :/ Fick reda på idag på jobbet med att jag ska jobba på tisdag med, visst en kort stund bara men det räcker. 7- 10 blir det då :D Älskar mitt jobb som attan! Men visst, idag var det rätt segt för alla somnade, ingen larmade eller något så vad skulle man göra? Jag donade, skrev iordning på tavlan så det såg snyggt ut, sen funderade jag på om vi ska byta lägenhet hur man skulle kunna möblera den, så jag kom på en skitbra lösning. Ska bara mäta och dona så jag ser att det stämmer så också. Men det blir en sak jag ska göra imorgon, och PLUGGA ska jag göra imorgon också! Det måste jag!

Jag ser att mina läsare ökar, det är kanon kul ju :D 17st idag än så länge, men vilka är ni? Det skulle vara väldigt skoj att veta vilka som läser min blogg :) Och det skulle vara ännu roligare att få synpunkter på den :)

Ne, nu ska jag ta och läsa mina favoritbloggar och sedan ska jag nog krypa mot säng!
Kram kram

1 kommentar:

GOTTEOCHVI sa...

SV; TACK SÅ HEMSKT MYCKET!