söndag 6 september 2009

Väldigt trött idag...

Usch, idag är jag trött :/ Vaknade vid nio och vi kom hem vid två så har bara 7 timmars sömn ^^, Kanske inte bara men iaf.

Igår satt jag och pysslade lite med min hemlighet och jag är snart färdig. Idag vet jag inte om jag hinner pyssla för måste plugga idag :/ När Mathias kom hem från jobbet igår så bar det iväg till Kalmar och blackracet :) Det var lite segt och inte så mycket folk men ändå trevligt :) Vi tog Ozzy på en runda där för att han ska vänja sig vid mycket folk, hundar, lukter och ljud och det gick kanon bra :D Stolt som satan är jag över honom! Det var mycket som hände igår och jag orkar inte skriva upp allt här. Men en sak jag vet nu är att om någon gå fram till mig som jag inte vill ha i närheten av mig då jäklans blir Ozzy galen och det känns skit bra att ha en vakt hund :D hehe.

Idag blir det då plugg, plugg och åter plugg.. Sedan ska jag hinna med långrunda med Ozzy och så ska vi laga mat såklart :)
Just nu sitter jag bara och väntar på att Mathias ska vakna så vi kan äta kantarellmackor till frukost :) hihi.

Ne, nu ska jag inte lata mig.
Ha det bra! Kram

Inga kommentarer: