torsdag 3 september 2009

Godmorgon

Förlåt, det blev ingen uppdatering igår men istället blir det ett längre morgoninlägg.
Igår körde vi ju igenom bilen på besiktningen och den gick igenom :D ÄNTLIGEN! Men det var med många om och men för han tyckte att bilen fortfarande läckte fast co- värdet var ju bra så då tyckte vi att den ska gå igenom. Och det gjorde den :) Så j*vla glad är jag, ett bekymmer ur världen!

Sen hämtade vi bilen som vi köpte för 500, men tyvärr var det inget att ha. Vi hade tänkt ta lite delar, fast lite delar har vi tagit och så ska vi nog byta baksäte med för det var med nackstöd i den "nya" bilen. Sen har vi tagit lite smådelar också. Vi skulle förresten försöka få igång den förut men då började det ryka som satan så jag och Ozzy sprang iväg för jag trodde nästan att bilen skulle börja brinna upp^^,

Vi kollade ju också på huset igår, Det är så fint och sååå perfekt! Det kunde inte bli bättre, men det är ju bara prat än så länge för hon ska prata med sin gubbe först så de ska kanske köpa nytt hus. Men det är två sovrum uppe och en toalett uppe, sen är det en toalett nere och två rum och sedan köket med, sen nere i källaren är det två förråd, pannrum och sedan tvättrum + torkrum. Det är riktigt stort fast det ser så litet ut. Sedan är det dubbelgarage också. Men enda nackdelen var att grannen inte ville att man skulle sätta upp staket, men det ska de fan skita i för om det nu blir så att vi flyttar dit så vill jag ha staket så att Ozzy kan springa fritt. Men om de sätter sig emot så är det bara att sätta en halvmeter innanför tomt gränsen för där har de väl ingenting att säga till om eller? :S

Idag ska jag vika in tvätten i garderoberna (rätt mycket tvätt). Sedan hade jag tänkt plugga lite också så jag kanske kan bli färdig med mitt tredje arbete idag? Vi får se vad som händer. Tony skulle väl iallafall dyka upp och kanske köpa skrotbilen, men vi får se vad som händer.

Nu ska jag börja med tvätten hade jag tänkt och förbereda lite för maten.
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: