måndag 14 september 2009

Hemmalagad pizza

Ja, pluggandet gick inte som jag tänkt. Men jag kom en bit på vägen så imorgon är jag färdig där :) Jag fastnade vid datorn förut när jag pluggade så jag har varit inne på 100- tals sidor. Kollade också på ett idol avsnitt som jag missade förra veckan. Efter allt internet tittade så sprang jag min dagliga runda, men kände att jag mådde väldigt illa så tog det lugnt, vet inte vad som hände men otäckt var det.

Vi har också pratat med grannarna om att vi kanske ska ta nedervåningen här och då berättade de att våran hyresvärd har näst intill sett oss som borta ifrån den här lägenheten så att hans fru kan öppna massage studio här, så kan väl inte en hyresvärd göra? :S Vi vill ha nedervåningen och troligtvis ska han bygga om så det blir en fyra här, och då bor vi säkert kvar här iallafall nu så hans fru kan ju ta sin studio och öppna någon annanstans för man kan ju inte bestämma att vi är borta utan att vi sagt rakt ut att vi ska flytta vi har bara sagt kanske.. Men man ska inte lita för mycket på grannarna så imorgon får vi gå och prata med hyresvärden om han är hemma när jag kommer hem ifrån jobbet.

Men men, nu ikväll har jag och Mathias haft en väldigt trevlig kväll. Vi har gjort hemmalagad pizza med tärnad bacon, champinjoner, ost, tomat, annanas m.m. på :) Gott som attan! Och efter och under tiden matlagningen har vi spelat Yatzy, tre omgångar och jag vann två utav dom :D *stolt*
Nu ska jag snart krypa mot sängen för ska ju som sagt jobba mellan 7-10 imorgon :)

Så nu säger jag god natt!
Kram kram

Inga kommentarer: