onsdag 9 september 2009

God natt på er!

Nu är det snart läggdags, ska borsta tänderna och krypa isäng för imorgon blir det jobb :D Wooohooo! Älskar det.. Det är mellan 7- eh, framåt. Så får se när jag kommer hem och uppdaterar bloggen ^^,

Idag vet ni ju att jag inte mått bra, men vid tre tiden så la jag mig för att vila och efter det har det blivit storstädning i lägenheten och så har vi handlat lite och så den dagliga springrundan, så nu är jag lagom trött igen :/ Men då somnar man snabbt. Imorgon får det bli en färdigrätt att ta med till jobbet för blev ingen redig mat idag eftersom man inte orkat.. Så blir det ibland. Men imorgon blir det skitgod mat, det blir falsk fläskfilé med potatis :D Mmmm. Sedan imorgon MÅSTE jag plugga, har haft "ledigt" med pluggandet i två dagar nu. Oups ^^,

Ne, nu känner jag att sängen ropar på mig ;D
God natt mina kära läsare.
kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

ja & de skiljer ju "bara" 10 år på oss också;)